Black&White

Antingen eller....

Mitt humör kan man lätt beskriva så!!
Oftast och för det mesta tokigt och galet glad men när jag väl blir ledsen eller arg ja då är det inget som kan stoppa mig.
Men å andra sidan så vara det en stund sen blir det bra igen. Varför gå runt och vara små sur eller bara lite ledsen i flera dagar bättre att bara få ut det ur systemet så man kan vara glad sen igen =)

Snacka om att jag hade alla mina humör på en och samma dag igår först super glad sen på någon sekund blev jag ledsen, några minuter senare galet förbannad, sen en fantastiskt nyhet som gjorde att jag började fälla mina tårar igen men den här gången av glädje =)
Grattis igen från mig och alla andra som fanns i min närhet igår !!

Imorgon får jag åka till det underbara Tylösand igen bahh vill vara där alltid, flytta??
Tanken har slagit mig inte bara en och två gånger utan miljarder gånger...
Skulle jag kunna trivas i Halmstad tror ni??

Handen måste opereras NUUUU galet ont har jag, ska försöka flörta med läkaren så jag kan få den fixad innan semestern. Måste komma in på operation senast v 19 enligt mina beräkningar annars får det bli till hösten.

Tack för tipset om claes ohlson, vem det nu va ska kolla upp de!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Halmstad är ju mysigt!

2009-04-17 @ 13:59:19
Postat av: theresepahlen

det var ju jag majsan!!! :P

2009-04-17 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback