Det finns ALLTID två sidor...

... av varje historia.

Jobbigt att det blev så fel men men vad ska man göra??
Det är snart sommar och kommande vecka är det en massa utbildning som gäller fantastiskt roligt =)

Måste få skälla lite på Marlen !! Grrrrr kommer man och ska hälsa på dig så är du inte där vad är detta för stil??
Har du en giltig orsak så är du förlåten direkt annars är jag sur tills vi ses på jobb imorgon =)

Tequila är livsfarligt för övrigt bara så att ni vet ( men ganska så gott )

Tog vi kort igår?? blev nog ett väl eller?? ja vi får väl se vad som dyker upp här i cyberspace haha

Träffade en gammal kär vän igår träffat henne innan givetvis men igår kändes det som att allt som hänt bara var bakom oss ialla fall kände jag så och det blev jag glad över hoppas verkligen du känner likadant, kommer förbi på en kaffe någon dag jag lovar!!

Ska bänka mig i soffan nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback