Funkar sådär

Mitt internet alltså!!

Därför har det varit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna!!
Det har hänt en massa denna veckan.

Loke har varit på date med en fantastiskt söt tjej vid namn Chili



Pinnen som senare gick av och bringade fram ett mindre slagsmål med lite blod som utgång men inget livshotande =)



Lika tokiga båda två men så härliga ihop.

Annars har veckan flytit på som den ska har haft lagom mycket damp då jag inte fått träna något men har varit duktig och gått en massa istället.

Lördagen spenderades i mitt underbara Tylösand givetvis med hunden. Han var kanon duktig blev mycket stolt över honom.



Var hemma hos mamma i måndags och åt lax, potatis och sås fantastiskt gott det var för övrigt vår påsk middag då både jag och syster kommer vara bortresta under påsken.

Tidagen började med ett besök hos ortopeden då det blev bestämt att en ny operation ska genomföras och detta kommer följas av 6 veckor med gips från fingertopparna upp över armbågen, oerhört härligt ( eller inte ) men men vill ju göra allt för att bli bättre hoppas på detta nu...

Blev inte lurad alls i torsdags, lyssnade å andra sidan inte särskillt allvarligt på någon alls så ja...

Fredag idag fantastiskt väder, cyklade till farmor & farfar i förmiddags och fikade. När vi kommit hem var Loke ganska trött men jag vägrade sitta inne i sånt här väder så det blev en tur till skogen där vi mötte upp Mallan, hennes mamma & mormor med sig hade dom givetvis Pixi och en liten ettrig Nelly haha



Oerhört lycklig över att det finns ett däck att bära runt på igen =)

Så det var min vecka de imorgon är det jobb hela dagen, skulle vilja ta ett glas vin nu när jag sitter här i mitt i solen i mitt uterum men går det verkligen ihop med dom där små vita pillerna läkaren vill jag ska äta änna fram tills måndag?? hmm får fundera på de där tror jag känner mig ganska frisk kanske kan avbryta min pillerkur redan nu har ju ändå gått en hel vecka....

jaja nog om de imorgon fyller Loke år han blir 4 helt otroligt kan inte riktigt fatta hur snabbt tiden går känns som om det var igår han kom hem. Ni som vill fira med oss kan komma vid halv sju för då är vi nog hemma!! annars ring =)

öppna nu upp alla fönster eller gå ut och bara andras in sommaren som är på väg

Kommentarer
Postat av: L

Grattis lille fis Loke!!!

Ha en underbar födelsedag med mamma din "lilla" bebis=)

Puss på nosen

2009-04-04 @ 10:44:23
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback