Nervös

Ja visst, besked på lönen idag!!

woohoo hoppas hoppas hoppas på något bra besked!!
Lite blåsigt men det grönska på mitt träd utanför trädgården inväntar dom små blommorna som till min stora glädje är vitrosa =)

Handleden smärtar som aldrig förr men ska till Tylösand på lördag så jag överlever!!

Snart kanotkurs längtar vi till, måste försöka hitta någon bra billig våtdräkt tips någon??

En tripp med den lille sen jobb resten av eftermiddagen/kvällen




Gula huset där hittar ni mig till sommaren =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

claes olson...

runt 400....

2009-04-16 @ 20:52:40
Postat av: nettan

hur gick det med lönen ? fick du upp den ? ;)

2009-04-17 @ 11:00:27
URL: http://nettskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback