På vift ute på landet

Tågstation, buddisttempel, Sash - Equador dönande från en byggnad & uppstoppade vildsvin i fönsterna detta mina damer och herrar är Bjuv.
Kände mig ganska missplacerad innan min rumpa hittade en skön plats i solstolen i trädgården där jag senare bara satt och hade det bäst i solen. Lillen njöt ordentligt han med:



En sönder sliten löplina pga en allt för nyfiken katt och en VBM som var ganska så mycket dagen efter men under dessa förutsättningar så flöt dagen på smärtfritt.
Någon flyttning från ena förrådet till det andra blev det aldrig vi orkade helt enkelt inte så vi lät bli =)

Väl hemma möts man av en liten bus fågel som är helt grön runt näbben. Bitit på blombladen och sprätt ut en massa jord på golvet, UNGAR. Men vad jag älskar dom trots deras hyss


Ovillkorslös det är den bästa kärleken, det har jag från min små !!

Nu kallar sängen, jobbar morgon klockan ringer halv fem !!
Drink-diet får det nog bli denna veckan känns som de, beachen 2009 närmar sig med stormsteg.

Sov gott alla
Livet är fantastiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback