Weeeeiiii

Tack vare min underbara Malin som nu mera är min absolut favorit så har bil problemet löst sig =)
Tylösand here I come fre-mån grymt underbart !!

Idag var en ganska seg dag på jobb så vi fick ju liva upp den lite, söta lilla Therese råkade trilla i stora och tro absolut inte att hon fick hjälp på traven av mig hon bara föll i helt plötsligt =)
Fantastiskt roligt, tyckte ialla fall vi som stod kvar på kanten...

Påskägg javisst



Tack tack till chefen =)

Lite utbildning hade jag också idag givetvis med hjälp av min fantastiskt underbara Malin =)
Har varit en lång dag skönt att jag har sovmorgon till 8 imorgon innan jag själv ska utbildas i brandsläckeri, roligt roligt...

Skogspromenad med Loke, söta Chili och prinsessan Marlen imorgon efter utbildningen, längtar en massa!!

hejsvejs på er



Kommentarer
Postat av: mallan

Prinsessan Marlen, låter som ett namn jag borde kalla mig själv för. Lite sådär glittrigt. ;D

2009-04-08 @ 23:39:12
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback