Det blev en liten lista också

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Humor

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nää inget speciellt vad jag kommer ihåg

Hur var du som barn?
Rebellisk och moppsig, tror jag ialla fall

Vad tycker du om fildelning?
Att det ska vara lagligt

Varför bloggar du?
Det gör mig glad och lättad på nått sätt

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Mina vänner betyder allt för mig men jag har ju en oerhörd kärlek till dom, måste man välja då??

Vad kan man leva utan?
Oj det är hur mycket som helst som är totalt onödigt ju

Vilket är viktigast hos din partner?
Icke svartsjuka

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Till en viss del. Fattas en bit innan det är fulländat

Hur ofta lagar du mat hemma?
Varje dag

Vilken matkultur tycker du bäst om?
Asiatisk mat

Är du pinsam på fyllan?
Nja, ibland kanske men det är jag i nyktert tillstånd också =)

Vilken var din första konsert?
Första kommer jag inte ihåg men Kent var bland dom första och absolut bäst

Hur ser folk dig?
Jag tror de ser mig som snäll, sprallig, hjälpsam och lite galen

Människa som gör dig enbart glad?
Alla mina vänner gör mig glad men Lojsan är utöver det vanliga och jag är lycklig till max att jag får vara hennes vän

Värsta känslan?
Att det hänt mina djur något

Favorit tv-program?
Vänner

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Ingen klocka, god mat, härligt sällskap och en massa bus

När grät du senast?
Gråter ofta, fast bara när jag är själv

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Vilket i-lands problem jag har det bra och ska inte klaga så jag vet inte vad jag skulle kunna ändra på

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Än så länge har jag inte hittat något men det kanske kommer

Vart går din drömresa?
Där jag kan få allt, skidor, sol&bad, vandring mm. det skulle vara ultimat

När blir man vuxen?
När man inser att man måste ta sitt ansvar, och gör de, men fortfarande leker

Vill du säga förlåt till någon?
Nää dom som förtjänar ett förlåt har redan fått de

Vem är din hjälte?
Min pappa!

Vad tror du på?
Att jag kan göra och bli vad jag vill

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig!

Vad är lycka?
När man ler utan att veta om de då upplever man lycka

Vilka personer beundrar du?
Alla som vågar visa vem dom verkligen är och inte är rädda för att göra bort sig

Vem var din första kärlek?
Henke

Vem har makten i ditt liv?
Jag själv! Det är jag själv som bestämmer hur mitt liv ska levas, jag som gör mina egna val.

Har du någon fobi?
Nja, spindlar är ju sådär


Kommentarer
Postat av: Lojs

alskade Majsan!!! Du anar inte vilken gldje & energi som du sprider genom enbart din narvaro!!! Jag ar lyckligt lottad att ha en sadann underbar rosa van som Dig! Du betyder massa for mig och jag hoppas vi hinner ses snart. Skall Du med till Stockholm triathlon???



Miss u heaps baby!



Pussar & kramar fran Canada

2009-08-12 @ 13:55:58
Postat av: Linda

Hoppas det är ok att jag kopierat din lista! Trevlig inspirerande läsning:)

Puss gräddnos

2009-08-14 @ 16:22:19
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback