Ett glas??

Operationstiden blev inte den 1 sep utan jag flyttade den lite framåt så jag kan göra min praktik enligt planeringen.
Haha kan ni tänka er själva hur det skulle se ut när Maja kommer med höger arm i rosa gips, nittio graders vinkel och ska hjälpa söta små tanter och gubbar i å ur sängen osv... Hade väl varit en humörs höjare absolut men kanske inte så effektivt...

Hundkurs nu på kvällen, kanon bra att min kära Loke attackerade instruktörens lilla labbevalp... Ja det var de, nää jag tror vi är välkomna tillbaka han var ju faktiskt inte arg alls utan bara lite leksugen, Loke då alltså =)

Nää ett glas vin blir det allt nu
Ha en mysig kväll allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback