MAT?!?!

Jag orkar verkligen inte fixa mat snälla kan någon vänlig själ bjuda hem mig ??

Usch fortfarande tvätt i tvättstugan men det mesta är tvättat och torrt ska bara vikas, strykas och hängas in i klädkammaren. Det får bli imorgon lagom lökig nu....
Påminn mig att jag måste städa bakom badkaret och rensa brunnen oftare gaaah vad äckligt där va fast nu kan man ( precis som hemma hos söta underbara My ) äta direkt från golvet och väggarna =)

Men har ändå bara hunnit med halva lägenheten har kommit fram till att jag kanske är lite för pedantisk när jag städar?! tar mig ca 2,5 dygn att städa min lägenhet på 66 kvm hmm men har man två små som skitar ner kanske det är mer okej?? Men ska man städa kan man lika gärna göra det ordentligt eller?? Å man måste faktiskt pausa så man hinner göra dessa viktiga världsliga ting som att blogga :P




Dom sjunger ju såklart om mig !! ( Visst är det underbart med ödmjuka människor?? )
Såklart sjunger dom givetvis om alla min fabolösa flick-kompisar också, bara att ta åt er och njuta av att ni är hetare än dom flesta

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hahaa, eller hur?! Än behöver man inte oroa sej.. :p Helt sjukt e d iaf.. Varför liksom..?!

2009-08-04 @ 18:09:19
URL: http://alexxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback