Vilket dilemma

Sådär ja nu har Mallan ♥ varit JÄTTE duktig och svarat på massor med sms så jag får belöna henne med ett inlägg !!

En fantastisk vistelse hos Elin och hennes familj.
Hunden sprang lös i två dygn, skuttade, hoppade och simmade så underbart det var.
Vi kommer åka dit fler gånger vill jag lova, vilket paradis





Varit på jobb idag; minst 10 timmar i veckan blir det förhoppningsvis får jag rycka in lite mer, mån, fre & sön kommer jag vara där fo sho you know... haha vilket freak

Operationstid har jag fått 1 september, nu är ju frågan om jag ska ta den eller jag ska be om en senare?!?!
Planeringen säger att jag ska vara på praktik då hmm jaja min mentor ska ialla fall ringa mig imorgon så får vi prata om de då...

Annars så är hunden nybadad, en stor kopp te finns färdig så det är bara att krypa upp i soffan tillsammans med mister Beck och njuta av kvällen.
Jag är ledig denna veckan också bara så att ni vet =)

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Mallan

Så duktig du är. Bloggar och allt. ;D Har för övrigt hittat en valpkurs till Isa nu som jag tror kommer bli görbra! ;D

2009-08-11 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback