Ljus i mörkret

Har deppat hela dagen så nu får det vara nog !!

Ska testa en ny grej med maten middagsfrid heter de hoppas det ska hjälpa mig dels ekonomiskt, dels att få lite rutin på mina matvanor och därmed vinna kampen mot den fruktansvärda vikt jag bär på.

Sen kan jag inte tycka synd om mig själv när jag har så underbara vänner runt mig och såklart mina fantastiska syskon som dessutom har lyckats hitta varsin guldklimp så istället för två syskon har jag nu fyra kan man nästan säga plus en liten bäbis som bror och hans andra halva har lyckats producera, sötaste lilla Arild ♥

Jag har världens busigaste, fjantigaste, töntigaste, vackraste och underbaraste hund som står brevid mig i vått och torrt.

Nu ska jag snart på smyckesparty till vackra sofie som jag för övrigt ska ta med mig till Peter Jöbacks konsert i malmö på lördag då min syster och hennes andra halva ska vara med och sjunga i kören =) Hur galet är nu inte de?? Min syster i malmö arena med Peter Jöback, det kommer bli fantastiskt !!

2010 kommer bli mitt år det är jag säker på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback