Meningen är??

Igår fick jag ett trevligt sms:
"Hej! Vad gör flicka? Jag e hungrig å tänkte höra om du vill med å äta en bit, jag bjuder i så fall, trots allt jul ! Hör av dig om magen är sugen. Kram"
Svarar givetvis JAAA
nästa sms som kommer informerar om att limon kommer och hämtar mig inom 30 min.
Gött det blev en tacosallad på Café Viva namnam tack för en trevlig lunch =)

Idag blev det åter ett besök på Café Viva och ytterliggare en Tacosallad fantastisk god detta blev i sällskap med min söta kusin !!

Väl hemma smäller det på rejält utanför trädgården och när jag tittar ut går småglinen runt och slänger smällare på taken... Men på allvar hur lönt är de?? Sugen på att skicka hunden på dom små skitarna men gamla tanten ringde polisen istället dom skulle skicka en bil men vad hjälper de??

Än så länge är hunden lugn när det smäller men fasar för att gå ut, förra året lyckades dom kasta en smällare som smällde av ca 4 meter ifrån hunden. Blir bara så arg och vad kan jag göra?? varför har vi inte militärskola att skicka ungj*vlarna till så dom kan få lära sig ett och annat...

Sen undrar jag var dom får tag på smällarna ska dom inte vara förbjudna att sälja till minderåriga eller förbjudna att sälja överhuvudtaget ?? Bojkotta allt vad smällare och raketer heter är min mening förstår inte mening med det hela !!

Tack för ordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback