Nöjd och trött

Gårdagen blev en prövning utav dess like...
Galet vad mycket jag tappat i ork !!
Julfirande hemma hos mamma vi var 12 st vuxna, 1 hund och en bäbis. Vilket ståhej.
Trevligt var de och god mat fick vi men som väntat fick jag ganska ont och redan kl sju var jag redo att kasta in handduken men hängde kvar till kl tio då jag och lille Loke tog en taxi hem !!

Kalkon till middag och avslutningsvis blev det julklappsleken där jag roffade åt mig en bajsande ren och tre st facklor som jag kan sätta i min trädgård sen när den är brukbar igen.

Vi fick även en påse med julklappar med oss hem jag och Loke och där i fanns följande:



Det pep dom första tuggorna men det fixade Loke till snabbt så nu är det en tyst och fin leksak =)



Tjej krimskrams till mig !!



Sen ett gemensamt kort på en gemensam paket ?? Vad kan passa både mig och Loke ??



Jo en superfin väska som vi kan ha när vi ska ut och resa =)

Nu blir det soffan igen får nog bli med en tråkig skolbok tror jag
HejHopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback