Ökad risk

Har man en stor hund som är tok galen och älskar snö så är risken mycket stor att man trillar och slår sig !! Har inte hänt än sålänge men det lär komma...

Städat kök hos bror och hans tjej idag, myste i massor med världens bästa bäbis och sen blev jag bjuden på sushi. Försök äta sushi med pinnar när ni använder "fel" hand. Jag är riktigt imponerad av mig själv faktiskt förstår ni hur smart jag kommer vara om fyra veckor när jag fått använda alla delar av hjärnan ?? nä inte jag heller men kanske förstår snart =)

Varit på sjukhuset idag och tagit stygnen, där var sju stycken, sen har jag fått nytt gips. Detta gipset ska jag nu leva med till den 13 januari då jag ska bli två armad igen !!

Nu får det bli soffan en sväng med en macka

Njut i vinterlandet och kom ihåg att använda reflexer och ta de lugnt i trafiken


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej Tossi! ;D Hur går det med armar, staket, stygn, gips, hund, bebisar, studier o allt annat? ;D

2009-12-17 @ 13:20:32
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback