saknat mig ??

verka nästa lite så när man kollar antalet besökare...
roligt att se

ska ta lite nya tag igen tänkte jag med det här bloggandet
den första skoltiden är avklarad två kurser avslutade och 10 veckors praktik är genomförd, har lärt mig en massa och ångrar inte mitt val det minsta.

styrelse uppdraget har börjat ta fart och nästa kallelse kommer från mig så se upp =)

jobbet i simskolan har varit mycket givande kanske inte kunna ge vad jag velat på rätt sätt känt mig ganska nybörjare men nästa termin då j*lar ska vartenda barn flyttas upp eller kanske inte men många ska sådeså

har blivit faster till sötaste lilla Arild äntligen har jag fått någon att leka med =) och loke har fått en passagerare till pulkan kanske får fixa en vagn med hjul också till sommaren som kan kopplas till hans sele tror det är ett vinnande koncept

mitt staket är rivet och jag är förtillfället utan trädgård tills jag själv har byggt upp ett nytt, ja ni läste rätt jag ska själv bygga upp ett staket haha hur nu det ska gå till

två nya kurser påbörjades förra veckan som jag just nu kämpar med

i tisdags operarades handleden på nytt denna gången sattes ledbandet fast och jag är justnu gipsad och ganska handikappad och kommer vara minst 6 veckor roligare slut på året kan man ju knappast få

så det var väl vad som hänt i mitt liv i korta drag sen sist

nu smärtar det i handen så de blir en sväng till soffan

adjö små vänner


Kommentarer
Postat av: Lindiloo

Kul att du e tillbaka Maja gräddnos:)

2009-12-09 @ 18:33:16
URL: http://lindiloo.worldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback