Stammis

Blev ett besök på sjukhuset även idag, blev lite väl hårt lindat igår och jag har verkligen mått sämre än sämst idag men nu är det bra igen och ska förhoppningsvis hålla tills den 16 då stygnen ska tas.

fick snabbt hoppa in en stund på jobb idag, jag saknar min arbetsplats =( känns tomt att inte gå dit varje dag eller några dagar i veckan... Märkligt, hur många känner så för sitt jobb??
Jag har nog verkligen haft tur där !!

Ångrar absolut inte mitt val att börja plugga för det är intressanta saker jag får lära mig och framförallt väldigt användbara inte bara i yrket utan i vardagen också.
Lite tråkiga kurser just nu dock, det jag får veta har jag redan fått lära mig genom att leva...
Moral, kultur, etik och lite psykologi känner inte att lektionerna ger mig något, dom muntliga examinationerna klarar jag mig ur utan problem dom skriftliga är lite värre då jag bara är en armad men det ska nog lösa sig de också jag behöver ju trots allt inte plugga så mycket utan klarar mig rätt bra på min fantastiska gåva att flumma =)

Nu blir det en macka i soffan innan sängen ska intas

Jag är lycklig över mitt rosa bandage det gör hela denna annars lite tråkiga upplevelse så mycket bättre


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på bandaget? ;)

2009-12-09 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback