Hundvakt sökes !!

Nästa tis den 11 feb någon som vill och kan då??
Ska ju operaras då så om någon snäll själ vill hjälpa till att passa min lilla bäbis hade jag blivit väldigt tacksam...



bara se så söt han är en dag med honom och jag lovar den blir händelserik och mysig =)

hör av er vid intresse!!

Annars har det varit en slö dag, gårdagen med kalas och en lång promenad, i förhållande till de senaste två veckornas promenader, så har jag nästan halv sovit hela dagen. Magiskt vad kroppen tappar fort hoppas jag kan bygga upp de relativt snabbt igen men det tror jag nog jag ska kunna!!

Nää en liten kvällsmacka och en stor kopp te står högst på prioritetslistan nu så hoppas alla får en underbar lördagkväll vad ni än har för er.

ciao

Kommentarer
Postat av: c

Fan med att vi inte känner varandra, få kunde jag passat din bebis. Fast risken finns att jag vägrat lämna tillbaka. Hm. ;)

2009-02-01 @ 06:21:57
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: S

Gud vilken maffig hund du har! Dom är så fina=)

2009-02-03 @ 14:15:27
URL: http://sandravestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback