Underbart !!

Jag kommer få gå tredje steget i utbildningen, länsförbundet rekomenderar mig !!
Nu är det bara för mig att kolla upp datum för utbildningen och den ekonomiska biten sen är det full fart fram mot nya och spännande utmaningar.

Min kära mamma fyller år idag!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Ska ner till henne på kalas nu snart ska faktiskt försöka att gå hela vägen vet inte om jag orkar men ett försök ska jag göra ialla fall den lille behöver en ordentlig runda, stackaren har ju fått lida för att jag varit sjuk.

På tal om fisk vad tror ni om detta till mitt vardagsrum??








Kommentarer
Postat av: My

Skit snyggt KÖPET!!

2009-01-30 @ 22:22:44
Postat av: Elin

Har likadant hemma och har haft det nu i 3 år. Snyggt men inte så praktiskt med glasbord! Stolsryggarna blir även vingliga efter ett tag

2009-02-01 @ 20:58:59
URL: http://missajlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback