Operationstid

Både glädje och förtvivlan....

Ska bli skönt att kanske kanske kanske kunna få hjälp så att jag slipper ha ont men är oerhört nervös och ärligt lite rädd inför sövningen...
Dessutom var det inte roligt att ringa chefen för att meddela att jag måste vara sjukskriven minst två dagar.
Har varit hemma och sjuk i två veckor nu snacka om ångest.
Försökte ändra tiden till en dag när jag ändå hade ledigt men hade inte blivit förrens i april då ...

(Jaja för övrigt för er som inte vet så skadade jag min handled sommaren 2007 och har haft ont sedan dess och det är nu den som ska opereras inget livshotande med andra ord.)

Annars är det som följande: hostan vill inte ge med sig men resten av kroppen börjar kännas bättre.

Har tvättat lillens alla gosedjur, filtar, täcke, hans säng och sen fick han sig själv ett bad så nu luktar han inte så mycket hund längre utan faktiskt ganska gott för en gångs skull.

Mer utbildning ska de nog bli också söta lilla Malin ringde och ville ha lite hjälp med livräddningsbiten givetvis ställer jag upp det är ju hur kul som helst och sen dessutom få tjäna några kronor extra på att få göra något man älskar är ju inte fel!!

Hemmalagad pyttipanna står på schemat just nu sen får vi se...

Tack för visat intresse
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback