Akta er för brännmaneter !!

Buskfesten blev kanon det var längesen jag skrattade så mycket på så kort tid !!
Vilka kommentarer jag fick in också haha fantastiskt =)

Torsdag bevakningsfri, riktig mysdag med bra morgonfys i bassäng. KLOR det har jag längtat efter !!
En springtur till handikappbadet samt riktig lyxdgickusch med shampo & balsam...
På kvällen var det inspark för våra livskole elever kanon fest med mycket naket, mer än så säger vi inte resten får ni fantisera om och de bilder som togs kommer ni heller inte få se dom är PRIVATA så det bara skriker om de. Kan dock informera om att jag var fröken Pink, är ni överraskade?? nja tror nog inte de...

Fredagen var det livräddardag, allt gick väl bra vad jag har förstått själv var jag längst bort på 5:an och bevakade, usch vilken dag det var jag mådde apa hela dagen som jag avslutade med att bränna ansiktet på en brännmanet AJAJAJ

Idag har varit en underbar dag som startade med snorkling på sälrevet i ösregn/hagel som jag frös brrr... men sen blev det Vilshärad med underbara Elin vilka skratt, vilka tjejsnack och ja ni kan ju själv tänka er två små fnittriga tjejer som sitter i en livräddarbil i 6 timmar... kan bara bli galet har en kanon bild ni ska få se men får bli en annan dag kanske imorgon om jag orkar !!

Nu är det party party på gång sovmorgon imorgon vilket innebär ingen morgonfys och frukost kl nio, vilken lyx

Puss på er alla där ute hoppas ni har de lika fantastiskt som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback