Akuten

Ja åter igen blev de ett besök på akuten för min fantastiska mage!!
Orka jaja får beställa ny tid hos en läkare imorgon nytt försök att få ett svar på varför jag har ont... verkligen på tiden att det inte är dödligt och antagligen inte särskillt farligt är jag väl ganska säker på då jag haft problemet i ca 14 år men hade ju ändå varit skönt att få reda på vad det är och kanske få behandling som kan göra de bättre?!?!

Nää är lite små dåsig efter pillerna jag fick så nu ska jag försöka nanna lite innan jag måste upp igen... Mycket ska hinnas med imorgon.
Packa klart, lämna lillen på pensionat, städa det sista i lägenheten och hinna med tåget som ska ta mig till det bästa stället i hela världen



Just lööööv it

Natti små änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback