Bästa Tylösand

Japp nu är det dags för en liten uppdatering !!
Jag ser att ni väntat på den =)

Här är underbart som vanligt och jag stor trivs, alla är underbara och fantastiska...
Första bevakningspasset var väl kanske inte så givande



Men kvällen avslutades med en kanon bankett med god mat & dryck !!

Söndagen gick i vanlig ordning något långsammare än vanligt och avslutades med den traditionella solnedgången på baksidan



Sen har veckan startas upp bra, nytt gäng som började skolan igår roligt ska dom ha de =)
Massa repetering för mig med i def, båt, bil och allt vad vi har att göra med här uppe...
Idag blev det även en sväng på afterbeachen men riktigt kass band som spelade men i slutet av veckan kommer du&jag då hittar ni mig garanterat varje dag på after beachen om jag bara är ledig från bevakning villsäga...

Ikväll är det dags för buskfest tema: fläder javisst startar om en timme !!
Måst hinna springa en runda innan så nu måste jag tyvärr sluta för idag, men innan dess bjuder jag på en surf bild från morgonens fysträning ( som även innehöll motorbåtskörning )

puss&kram alla så hörs vi


Kommentarer
Postat av: Mamma

Surfa, ja det kan du ju det också!! Kram

2009-07-15 @ 22:20:08
Postat av: L

Ser helt ljuvligt ut gumman:)

2009-07-23 @ 12:11:57
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback