För vi har bara regn hos oss

Just nu ialla fall, sjukt vad det öser ner.
Men vi håller humöret uppe ändå !!

Lördagen blev kanon med liveband Du&Jag på natti kom i säng i tid och skulle njuta av sovmorgon på söndag, eller hur 6.20 går larmet och det var bara att skutta upp ur sängen tokigt tokigt sen blev det klippbadning med livskolan istället när jag ändå var uppe.
Sen blev det förmiddag i tornet och på kvällen blev det kvällsdopp på sannarpsbadet med bastu och bubbelpool, avslutningsvis mat på en Thairestaurang mmm mmm mmm gottgott

På onsdag kommer Thomas Ledin hoppas verkligen på fint väder då, det var okej väder förra onsdagen när det var Lena PH & Orup som spelade, den konserten bevakade jag så förhoppningsvis slipper jag att bevaka på Ledin så jag kan sitta i publiken och digga =)

Tänkte jag skulle bjuda på en fin bild men datorn strejkar lite smått så det får bli en annan dag istället!!
Ha de så bäst, jag saknar er där hemma vi ses om en vecka !!

Kommentarer
Postat av: L

Saknar dig också Maja gräddnos!!!

Pussen

2009-07-23 @ 12:06:41
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback