Hur är jag egentligen på fyllan ??

Alla vill att jag kommer till deras fest, när jag kommer dit höjs humöret på festen med 100%. Jag har ett mycket bra självförtroende och är extremt glad, jag gör säkert bort mig en hel del under kvällen men alla älskar mig så det kvittar, och självklart vaknar jag dagen efter utan baksmälla... redo för att köra igång igen.

Check på den =) stämmer bra eller vad säger ni där ute som måste stå ut med mig ?!?!

Jaja trött och sliten i kroppen är jag just nu ialla fall men snart är jag återställd igen. Ska ut och kolla på en kompis dotter hon har simskoleavslutning idag ska bli roligt hoppas jag blir hennes simlärare till hösten !!

Bjuder ev på bilder från mina äventyr lite senare i veckan!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, det hoppas jag med! Hehe..

2009-07-29 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback