Soligt värre

Härligt jag som trodde det skulle börja regna vid två tiden igår då jag äntligen började min semester, haha knappt bitter & negativ =)

Nää det är väl kanske inte riktigt jag... Solen och badning blev det ialla på eftermiddagen, mat och en lite semester whiskey i trädgården & hela kvällen avslutades med ett glas rött på gröningen med mamma & Krister...

Lille Loke var såklart med och kanon duktig, fast blev ganska ledsen när så många spelade kubb och han inte fick vara med =/


Idag blir det ytterliggare fläskstek med söta lilla Carro, att hon är galet brun & snyggast gör ju verkligen att självförtroendet höjs när man ligger brevid henne men men sånt får man bjuda på...
Nu blir det en morgon tur med min älsklingspojk innan strandväskan och kylväskan ska packas.
Vi ligger på gröningen hör av er om ni vill vara med & leka alla är välkomna

Semester älskar tillvaron just nu ♥


Kommentarer
Postat av: carro

maja du är heeeeeeeeeeeeeeeeeet!

2009-07-04 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback