Whiskey och Hitta Nemo ?!

Vilken kombination haha ja det ska ju vara jag till de, men tänk om Maja hade varit som alla andra vilken tråkig värld det hade varit då !!

Nyss hemkommen från dagens skogsprommenad där det blev ca 2,5 km utan koppel på den lille ska då också tilläggas att ett par harar kom förbi skuttande utan några som helst problem !! Är stolt över min pojke.

Detta firar då Maja med en Jameson whiskey och filmen Hitta Nemo, vilken fredag kväll ( börjar jag bli gammal och grå?? )
Nädå jag laddar nog bara inför mitt kommande studentår för allt har blivit spikat och klart idag YEAH så roligt det ska bli

Bubbles bubbles MY bubbles hahaha

puss å sånt


Kommentarer
Postat av: caroline

Hade det varit Zera utan koppel och kaniner så hade jag åkt hem utan hund! hon hade stuckit som ett skott!

2009-08-01 @ 01:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback