I LOVE MY LIFE

Underbar dag fler dagar som den här önskas !!

Morgonpromenad med hunden i bara linne & shorts =)
Sen havet havet havet




 

Massa solande en del badande

 Kesella med blåbär&hallon alá maja, yummie...
 Kaffe självklart, hur skulle jag annars överleva dagen??
 Kesella dip med minimorötter och pärltomater. Ja ni både läser och ser rätt TOMAT, fortfarande ingen favorit långt ifrån men jag börjar lära mig =)

Hann precis komma hem och byta till jogging outfit sen bar det iväg på en löptur i skogen !! Träffade en söt liten labrador tjej som det lektes lite med innan vi valde att springa hem igen.

Sen MAT



Nu sitter jag här i soffan mätt, belåten och känner hur solfrossan börjar smyga sig på !!
Denna dagen kommer finnas i mitt minne länge helt fantastisk har den varit =)

Imorgon är en ny dag som jag hoppas blir underbar den med...
Så jag kan fortsätta vara så här lycklig:



puss,kram&kärlek i massor till er alla






Kommentarer
Postat av: mallan

Blir dina kasella blandningar sura?

2009-06-02 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback