Ohhh my...

Idag är det fredag.
Idag har det varit besök hos valparna, bilder kommer sen.
Idag har varit en ganska meningslös dag i övrigt.
Nu fotboll och chili con carne, btw hur gör man när man kokar ris?? jag måste vara absolut sämst i hela världen på de kan någon kanske lära mig??

Mallans ibland nästan lite halvt konstiga, roliga, meningslösa, fantastiska blogginlägg har varit mycket saknade idag... Ingen betald bloggerska idag inte... Jobbigt att inte riktigt ha koll på hur den lilla flickan mår =)

Ett inlägg om nationalsånger är jag väl sugen på att göra men orkar inte så det kanske kommer i framtiden, den som väntar på något gott...

Jag vill ha hem Cash å ja lovar han vill följa med

*Ringer på dörren*
Baaah det var dom små grannbarnen som skulle klappa hunden, nja inte nu kanske sen när vi ska gå ut!!

Att min galna lilla fågel var framme och pussade Loke på nosen igår var ju helt underbart, ganska så roligt var ju också att när Loke skulle pussa tillbaka så trillade fågeln omkull haha. Vilken syskonkärlek.


Nää fokus på min mat nu


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback