Starta en jordgubbsfarm.

Jag har alltid varit ganska självständig och trivs ganska bra med att vara för mig själv, även om jag då och då ärligt uppskattar mina vänners och familjs sällskap. Jag är stark i musklerna och drar mig gärna ut i naturen när jag har en ledig stund över. Mitt intresse för odling har alltid funnits där på ett eller annat sätt. Fascinationen som lyser ur mina ögon när jag ger mina plantor vatten och ser dom växa är svår att återge i ord. Jag är inte rädd att få lite smuts under naglarna även om jag gärna lutar mig tillbaka då och då och njuter av solen och en härlig dagstidning. Allt detta utger tillsammans de allra bästa kriterierna för en strålande karriär som jordgubbsodlare. Kärleken till jordgubbar som pulserar inom mig kommer att få utlopp för sina drifter när jag väl köpt mig min jordgubbsfarm och först då kan jag känna att jag fullföljt mitt kall.




jaha då har jag helt valt fel väg när det gäller jobbet, tokigt =)


Kommentarer
Postat av: My

Hahaha du är fan den roligaste !! Jag kommer och plockar sen i framtiden =)

2009-06-05 @ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback