-10 kg

Javisst då var man halvvägs och det är alldeles lagom med tid till sommaren för att jag ska hinna nå målet tills dess...

Måste faktiskt erkänna att jag är inte bara lite stolt utan sjukt mycket stolt över mig själv... Ytteliggare ett bevis på att ger jag mig bara f-n på att klara något så gör jag de!!

Mina tulpaner dom är så fina så:



Ny grej börja er vecka på fredag istället då har halva veckan redan gått när måndagen kommer och känns inte lika tung och jobbig. Detta gör jag ni får ju göra som ni vill =)

Våren den har verkligen visat sig idag; fåglar som sjunger kl fem på morgonen när man tar sin morgon promenad med hunden, ljuset som kommit redan vi fem i halv sju när dörrarna till dom flitiga morgonmotionärerna öppnas, krokus & snödroppar som syns i rabatterna, ja det är helt underbart.

Träningen den slopades faktiskt idag, insåg att jag behövde en vilo dag när jag först på jobb tappade bort min ena strumpa och fick cykla hem med en fot bar, väl hemma har jag glömt förrådsnycklarna på jobb och cykeln fick ställas i uterummet istället. Skulle ut med hunden, tog väl nog en tjugo minuter innan jag kunde gå utanför dörren hade nämligen lagt mina dörrnycklar på ett sånt där bra ställe så jag inte kunde hitta dom. Tokigt tokigt snacka om att vara slut uppe i knoppen....

Traskade ialla fall bort med hunden till apoteket för att handla min soppor men dom hade inte de på lager så det blir att ta en tripp ner till staden imorgon. Gick in på ica och köpte tacos istället haha sååååå gott sen har jag bara legat och jäst på soffan och förutom sista kvällsrundan med hunden så kommer jag befinna mig här resten av kvällen !!


Veckan snart slut min vecka börjar sen med tre dagars ledigt (fre kväll, lör, sön & mån förmiddag/dag) hur börjar ni er vecka?? bara att välja vill man göra alla situationer till det bättre är det inte så svårt

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback