Ny soffa

Titta här så fint





Blir nog inget soffbord tror bara att det kommer vara ivägen ändå!! Har ju mitt lilla svarta bord som faktiskt är flyttbart som jag kan ha brevid...

Lille Lokisen har blivit bra i sitt ben igen och haltar inte runt längre, skönt...

Nu laddas det inför spinning gaaaah jag kommer nog behöva lite återupplivnings hjälp efter passet tur vi har köpt in en def till jobb så dom kan få liv i mig igen haha...
Hoppas det finns plats så jag kan simma två längder efter också hade varit skönt var längesen jag simmade på riktigt.

Ikväll blir det bio " Män som hatar kvinnor " recension kommer imorgon....

Nää lite doping kanske behövs innan jag måste cykla iväg... blir en kopp koffein, kanon bra.

Ciao



Kommentarer
Postat av: mallan

Jag älskar den gråa färgen. Jag har också den färgen på min soffa.. ;D

2009-03-07 @ 13:51:35
Postat av: L

Blev ju jätte schysst vännen!!! Toppen snygg soffa!

Fint du börjar få, när får man komma och hälsa på, fredag efter prommisen kanske??? Saknar Lokis oxå. Puss på hans nos och din kind=)

2009-03-07 @ 16:39:24
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh va snyggt! kramar

2009-03-08 @ 07:02:12
Postat av: caroline ohrlander

gud vad snyggt! ser dö skön ut med man vill bara kasta sig i den ;)

2009-03-08 @ 18:41:02
Postat av: Erika

Fin soffan blev :)

Vi fick vår idag haha men den kom inte upp för de va för trångt.. Så dem skulle få ta den med kranbil för typ 1500kr i timmen så de blev inget med de inte :( Ses på måndag :D

2009-03-11 @ 10:46:44
URL: http://erikas.devote.se
Postat av: Hilajna.

Vad fin soffa. :) Får man komma och provsitta nån dag? Pussenuss.

2009-03-12 @ 12:09:59
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback