Efter regn...

Ja då kommer solsken
Så har det varit idag kan man ju säga !!

Spinningen igår var faktiskt inte så galet jobbig som jag hade väntat mig och benen känns helt okej idag.
Däremot efter mina få längder i bassängen har satt sina spår i mina axlar, armar och mesta av överkroppen.
Handen den gjorde ganska så ont tyvärr men det blir väl bättre hoppas jag, borde få en ny tid för läkarbesök nu i dagarna.

Bion igår var galet bra, absolut att rekommendera.

Dagen på jobb har varit sådär lagom hektisk som söndagar kan vara med match i hallen och många många många besökare första två timmarna.
Jaja imorgon är det extra jobb som gäller då en av mina kollegor har semester och eftersom jag varit sjuksriven så galet mycket detta året behöver jag alla extra inkomster jag kan komma över.

Kanotkurs är bokad, kommer hållas i slutet av maj. Jag och Lisa ska hitta på en massa hyss ute på havet hehe ( givetvis bara oskyldiga små hyss )
Detta längtar vi till som bara den =)

nää nu ska jag kolla kalla fakta i min mysiga soffa

Ciao

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

spinning är underbart!

2009-03-09 @ 09:17:54
URL: http://halshammar.se
Postat av: Sara

Ett litet tips =)



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427

2009-03-09 @ 09:26:38
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: jag har sagt att jag inte får sy upp klänningen faktiskt. Jag läser modedesign och ska sy: 3 coctailklänningar, ett par jeans, 2 toppar och en kjol- på tre veckor. Jag vill ju fortfarande få klänningarna på mitt sätt, så jag kanske går till en sömmerska :)



ha en bra dag :)

2009-03-09 @ 10:18:21
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback