Inbokat och klart

V.29 & v.30 Javisst Tylösand för hela slanten....
Galet vad jag längtar nu ska upp redan påskhelgen för utbildning av våra sommarjobbare men det är jätte långt de med, suck.
Men längtan är en del av livet eller??

Jaja har ganska ont i min hand för övrigt men antar att jag får skylla mig sjökv när jag inte riktigt följer de rekomendationer som läkaren ger mig.

Har redan hunnit med en långrunda med hunden och nu är det en till på gång äkta powerwalk med My haha =)
Beach 2009 är ganska nära nu kan man säga.

Bästa baddräkten kan man säga !!


Dom "kallefötterna" skojar man inte bort haha =)

Någon som har en bil att låna mig den 28 mars förresten hade verkligen behövt de !!
Hmm detta måste kollas upp lite närmre nää nu ska det motioneras på hög nivå

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på halsen, goding! ;D Haha

2009-03-03 @ 13:38:04
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: maja

tokigt tokigt vänta bara tills jag får tag på dig imorgon !!

2009-03-03 @ 22:51:48
URL: http://majsanmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback