SNÖ ??

Näää nu får det vara nog säger jag bara....

Nedräkning inför lördag är verkligen igång på allvar nu !!
Längtar så det värker inuti...

Kom och tänka på dom fyra små pojkarna på bussen i lördags som var ASCOOLA för dom drack ju öl på bussen =) haha man kan inte annat än att sakna fjortis tiden allt var så fruktansvärt komlicerat i ens egna ögon men fy tusan vad enkel allt va...
Fantastiskt lyssna och dröm er tillbaka.
Nästa fest får bli tema 90 tal utan tvekan !!

Koffein, promenad med hunden sen ska ögonfransarna färgas skit om jag inte gör de kommer nog världen gå under lixom haha en väldigt viktig sak att hinna med =)

love


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag kan inte spinning imorgon för jag ska fixa mina naglar klockan 9. =/

2009-03-24 @ 17:47:20
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: malLan

90tals fest är jag med på! :D Ses imorrn lördagsscoorare! ;D

2009-03-24 @ 21:49:33
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback