Sommartid

Igår fick jag vara på den mest underbara platsen som finns på denna jord Tylösand !! Tillsammans med världens bästa och underbaraste människor...
Helt fantastisk dag med kanon bra väder och en hund som var kanon duktig =)

Nu är det sommartid och underbart väder, blir något förbannad över detta löjliga träningsförbud som hänger över mig vill ju inget hellre än att ta hunden och springa en runda i skogen.
Men men måste ju vara rädd om mitt hjärta säger ialla fall pappa och han är mer för träning än att mygla så när han säger att man inte borde träna så ska man lyssna !!

Jobbet gick bra idag men är ganska slut i kroppen så nu är det soffan och lite sallad som gäller...

Tack för en underbar gårdag älskar ♥ er oändligt alla ni fantastiska.
Kommer upp om två veckor igen då ska jag stanna i FYRA HELA DAGAR weeeiii som jag längtar, chefen har gett mig uppdraget att vara lekledare på tåget hehe oj vad skoj vi ska ha =)

Nu måste jag vila så jag blir frisk och kan börja träna igen !!

LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback