Underbart härligt

Finns nog inget som kan slå ut mig som ett riktigt bra spinningpass....
Helt fantastiskt vad trött jag blev efter men sen blev jag piggare än någonsin.... men det var igår de!!

Idag är det powerwalk med mamma och My som står på schemat ska ta mig själv och hunden för att åka ner till stan om en timme ungefär, vädret var bra men nu är det sådär kanske ändras igen kan ju alltid hoppas.

Lapp i facket om lönesamtal iiiiiii mitt är nästa vecka är lite nervös faktiskt vet inte varför men så är fallet,
hoppas chefen tycker jag är lika duktig som jag tycker =)
för vem vill inte ha högre lön för sitt jobb??

Oerhört trevlig att jag faktiskt vaknade av att det var riktigt ljust ute imorse trodde jag hade sovit minst än timme längre än vad jag brukar men när jag kollade på klockan och den visade 7.30 som vanligt kändes det kanon nu är det verkligen nästan vår på riktigt. UNDERBART

Nää lite koffein....

Ciao

Kommentarer
Postat av: malLan

Annars får du visa tuttarna, du som har några! Hahaha

2009-03-12 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback