Våga vägra Melodifestivalen

Efter en hel del påtryckningar från omgivningen får jag ju uppdatera er om mitt liv som är sååååå oerhört intressan haha =)
Fredagen tog jag mamma på en motionsrunda på jobb Vattengympa stod på schemat hur bra som helst ska absolut bli en vana när jag är ledig!!

Lördagen bestod av jobb jobb och lite jobb... Många som dock var på tävling så det var ändå ganska lugnt i förhållande...
Sen kom Theres på besök och jag fick tulpaner =)



Mycket fina kommer en bild när dom slagit ut lite mer om några dagar ( om jag kommer ihåg )

Sen blev det en promenad med lille Loke.
Väl hemma stod det räkor på menyn mmm

 efterrätt bestod av ostbricka

Härligt härlig
detta intogs absolut INTE till melodifestivalen baaahh vilket gräsligt program det har blivit med risk att låta som en 90 årig tant: DET VAR BÄTTRE FÖRR.
Istället blev det filmen Mamma Mia egentligen för smörig och töntig film för min del men eftersom det var helt underbar musik så blev den ju ganska skoj att titta på ändå så valet av film var helt klart godkänt.

Just nu är det frukost som gäller nybakade bullar som inhandlades under morgon promenaden och rester från ostbrickan igår:


Hoppas ni alla får en bra söndag

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback