Vilken upplyftning !!

Nu vågar jag nog gå ut och säga att min depression nu är helt över och hur underbart är inte de nu då ?!?!

Riktigt bra vecka dieten hålls hårt och powerwalkas gör det som aldrig förr, vädret gör väl sin del också =)
Är snart halvvägs så är jag bara duktig nog så kommer jag nå målet till beach 2009 !!

Städat lägenheten har jag gjort också dammsugat igår och våtmoppat och torkat av idag luktar rent och fräsht.
Nygamla soffan kommer på lördag blir väl kanske ett nytt soffbord också lite mindre än det jag redan har soffan levereras nämligen med en tydligen ganska så stor fotpall vad jag har förstått, jag har alltså inte ännu sett denna soffa som kommer på lördag bara fått den förklarad för mig haha =)

Detta blir väl iså fall mitt nya soffbord!!

Mattan är utslängd blir nog ingen ny jag får klara mig utan tror det är enklare så!!

Näää nu måste jag gå en turborunda med bäbisen sen är det jobb som gäller


Ciao


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh tjusigt bord, bra smak...(det var ett sånt wilms fick av mig i födelsepresse) :). Min hals e öm, men jag tror min feber e väck!!Ska ju livrädda i morgon morgon!Vi ses nästa vecka!Kram kram

2009-03-06 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback