Mitt allt

Mina små är det bästa i hela världen.



Hur kan man annat än älska dom??
Hur jag har klarat mig igenom vardagen innan de små kom till förstår jag inte.

Måste skänka en tanke till min andra fågel Pärlan, som tyvärr inte lever längre, han var också helt underbar kunde prata och allt. Fick ofta höra orden "Jag tycker om dig" från honom =)

På en stark andra plats kommer givetvis mina syskon älskar er också såklart!!

näää nog med blödiga kärleksförklaringar...

Nu ska vi bara vara glada istället, inte gråta mer



Vi tar det igen, denna gången sjung med och gör rörelserna med




Sov gott allihopa




Kommentarer
Postat av: malLan

Maja! Vad gör du denna soliga dag? Ledig och allt! =)

2009-05-15 @ 11:43:32
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback