Presenter

Hundskolan besöktes innan då det var öppethus idag!!
Loke uppförde sig som vanligt inte som jag önskar, mamma som kom förbi blev förvånad och kom med kommentaren "så här har jag aldrig sett Loke" nää annars kan han ju sköta sig ganska bra men där uppe är det annat!!
Men men man kan inte få allt här i livet.
Sötaste lilla boxer valpen kom förbi och tittade också, blev helt förälskad =)

Sen kom mina kära syskon med sina andra halvor förbi nu på kvällen och med sig hade dom paket och glass =)
Gott gott
Blev en dvd och ett finfint rosa tårtfat


Kom gärna förbi med en tårta så det blir invigt =)
En fin blombuket hängde på dörren när jag kom hem i torsdags med denna kom från farmor & farfar


Nu dricks det vin och sista finslipningen inför kvällens utgång


Ganska nöjd med de resultatet,

Jaja måste återgå till mitt vin nu ha en fantastisk kväll allihopa kanske ses ute i vimlet, tveka inte att komma fram och säga hej haha =)
Pussåkram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback