Rosa moln

Blir så trött på alla dessa människor som stressar, oroar sig & är såååå sjukt bittra.
Men snälla trivs du inte med din situation gör något åt de istället för att bara tyck synd om dig själv !!
Hur svårt kan det va?? Jag förstår inte...



Försök inte dra ner mig i träsket det går inte jag är högt uppe på min små rosa moln

På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt
Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt.

flyg iväg och börja leva livet från den positiva sidan istället !!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: josefina

HELT RÄTT! ;)

2009-05-25 @ 22:41:13
Postat av: josefina

HELT RÄTT ;)

2009-05-25 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback