Sommarkänsla

Ja tyck jag är konstig det är helt okej men när jag kom ut nu på morgonen, en cykeltur med hunden stod på schemat, så fick jag en sån otrolig sommarkänsla. Blåsigt, lite smårått i luften och duggregn. Mina tankar svävar direkt till Tylösand ååå som jag längtar tills jag får åka dit igen =)

Paddlas ska det också göras idag jag ska alltså denna underbart vackra varma dag befinna mig nästan 8 timmar i havet, nu tycker ni bara att jag är galen och det kan ni få göra för ärligt så bryr jag mig inte så mycket om vad ni tycker för jag tycker det ska bli skoj!!

Sen ikväll med risk för att låta tjatig så är det faktiskt min kväll en massa underbara ska komma hit och festa, är väldigt lycklig över alla dessa som vill vara här ikväll och bara ha det bäst =)

Nää lite kaffe to go sen bär det ut på de böljande blå


ha en underbar dag och kväll, bilder från kvällen kommer så fort jag vaknat imorgon


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback