TACK

för alla underbara grattis jag har fått idag =)

sötaste lilla presenten har jag fått också titta:



Den var från Maggan min söta lilla pärla =) som för övrigt fick dom små barnen att både hurra och sjunga för mig när jag kom in i hallen idag, väldigt uppskattat.

Men den bästa presenten var ändå att VBM har kontraktat idag, Grattis till dig, lycka till och allt det dära!!
Är mycket stolt och obeskrivligt glad för din skull... Kommer bli hur bra som helst.




Men som alltid har alla goda saker ett slut och måste tyvärr säga att även denna dagen som i vanlig ordning slutar i panikångest. Men man får se de positivt kommer förhoppningsvis inga fler attacker förrens nästa födelsedag.


Tack igen till alla som kommit ihåg mig på min dag!!
nu ska jag fira med pyttipanna och ett stekt ägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback