En vanlig dag

Lördag: Massa trevligt, sjukt roligt och alldeles underbart !!

Jag och min underbara kusin ♥


Snyggast i stan, javisst


Söndagen var tung =/
Blev att jobba mellan 14-21
Fick hoppa in och jobba tre timmar extra då stackars Bettan hade strandat i Göteborg, hoppas du mår bättre nu vännen...

Idag var det som vanligt igen!!
Praktik och skola, blev inget jobb hade redovisning i skolan istället.

Imorgon kommer söta lilla mini Ville redan tidigt på morgonen och ska vara här hela dagen =)
Kommer även bli en lite sväng ut i skogen för att försöka få Loke och Harry att bli riktigt bra vänner så kan han också komma till mitt lilla hunddagis =)
Hundar är fantastiska djur behöver ni hjälp kan man alltid kolla om jag är hemma för då hjälper jag gärna till och öppnar min dörr för era små !!

Lite plugg innan ögonen stänger för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback