Frusen&Trött - Mätt&Belåten

Det blev en lagom händelserik natt.
Kan absolut tänka mig att gå som vikarie på natten för att få lite extra klirr i kassan.

Kom hem hann sova faktiskt 4 timmar sen åkte jag ner till gamla barnsjukhuset och fick en rundtur där.
Magiskt vad en guide kan förstöra något som faktiskt är intressant genom att bara var konstig, jaja

Blev en sväng på stan, paket till min kära bror som snart fyller år inhandlades, några söta reflexer (rosa såklart hade ni kunnat tro något annat??)

 

Rosapennor, såklart till förmån för rosabandet



Söt liten skruvdragare, nu ska det minsann fixas gardiner till uterummet, rullgardin till sovrummet, ev lite renoveing och nya hyllor till klädkammaren och såklart kan den säkert användas till våren när jag ska bygga upp ett nytt staket runt min trädgård



Sen såklart det obligatoriska rosabandet



Mat blev det ikväll



sjukt gott, lite avis är ni nog allt =)

Efterrätt blev det också; glass med banan (och lite chokladsås)

Nu blir det en sista sväng med lillis innan sängen ska attackeras, klockan ringer 04.50 imorgon praktiken kallar och sen rullar dagen på och den kommer bli fylld med powerwalk, hundar, träning, tacos och filmmys.

Hörs imorgon godnatt


Kommentarer
Postat av: Lojs

SAKNAR DIG MIN ROSA VÄN!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-15 @ 17:54:49
Postat av: Mallan

Hej bebis. :D

2009-10-16 @ 19:02:11
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback