Kommer ni sakna mig??

Fatta vad hemskt inlåst på toaletten i fyra dygn. Läs här
Om detta händer mig hoppas jag verkligen att jag kommer vara saknad och efterlysas.

Jobbigt att jag annars gick upp kl fem imorse för att jag hade bokat tid med en sjuksköterska som jag skulle gå med 7-12. Jag var i tid och satte mig ner och väntade å väntade å väntade å väntade... Halv nio valde jag att gå in till en annan sjuksköterska boka en ny tid med henne istället och sen cyklade jag hem. Inte ens kollegorna visste var hon höll hus någonstans, riktigt dåligt.

Nu är det idol som gäller sista tiden av kvällen innan sängen kallar


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk om hon inte kom till jobbet pga att hon var inlåst på toaletten..... ;)

2009-10-12 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback