ROSA

Vart jag än vänder min blick överallt ROSA
Var en duktig medborgare och stöd rosa bandet och få samtidigt ett mysigare, finare och mer rosa hem =)



Av sakerna på bilden har jag bara städmoppen och hinken men en massa annat är ju rosa hemma hos mig !!
Får se vad kollektionen ska utökas med i år, man får gärna komma med förslag eller paket =)

Ska ju faktiskt snickra ihop ett nytt staket till min trädgård till våren det ska ju målas också hmm tänk så mycket roligare det blir med rosa penslar.
Nu tänker ni säkert vad ska hennes grannar säga, kan bara svara att jag har bott här i fyra år dom kommer inte tycka det är särskillt konstigt dom är ganska så vana vid mina små hittepå vid det här laget =)

Jaja nu blir det lite bubbelvatten och mys i soffan med min lille pojk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback