Vilken nöt !!

Vissa saker får man bara inte rätsida på, känslor hit och dit. Sen är det ju lite konstigt när man egentligen inte riktigt vet fast man kanske gör det ändå eller???
nää får klura ett tag till...

Har varit en bra dag annars Mini Ville kom redan kl 7 imorse sen har det hunnits med en kortare morgon promenad. 2 timmar i skogen men tokarna Loke, Ville och Harry söta små vovvsar det där =)

Skulle egentligen ha sovit lite efter skogen men blev aldrig så =(
Jobbigt att jag ska vara vaken till ca 8 imorgonbitti nu, hur ska de gå?!?
Nattpraktik står på schemat hoppas det blir en händelserik natt så jag inte står upp och somnar.

Hinner nog sova en sådär 3 timmar innan jag måste iväg till Medicinsk historiska museét, tror iof att det kommer vara mycket intressant så det ska man väl orka med !!

Nää nu gick jag en sista sväng med lillen innan cykeln ska få göra sitt för dagen
Ni som är vakna inatt får mer än gärna hjälpa mig att hålla ögonen öppna med några skoj sms/mms


Kommentarer
Postat av: Sassa

Jaa, visst e d underbart? ;)



Ojdå, låter som en hård natt.. Hoppas du överlever ;)

2009-10-13 @ 21:31:52
URL: http://alexxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback