Hur mycket orkar kroppen??

Jag har tränat nu på morgonen bodypump blev de !!
Nice att jag kommit igång ordentligt igen man blir så lycklig =)

Tacos blev det till lunch hur gott som helst...
Kommande dagar kommer bli tuffa minst sagt.
Jobb ikväll sen lite vattengympa på de, plugg inför examination imorgon får resten av kvällen innehålla.
Imorgon skola 9-15 sen jobb 21-07
Lördag simskola 9.30-12.30 kalas för minsta kusinen som fyllt 20 sen jobb 21-07
Söndag babysim 8-10 jobb 21-07
Måndag vetrinär med lillen, fixa håret och ev jobb 21-07
Tisdag skola 9-15, styrelsemöte på kvällen
Onsdag LEDIG då ska jag nog sova lite !!


Kontot blir lyckligt nästa månad ialla fall

Btw så blir min anställning förlängd med ytterliggare 3 månader på fregatten, det finns jobb bara man är villig att jobba !!

En timme på soffan innan jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback