Macaron-bak

Är nog den mest tvättäkta hemmafrun som går på denna jord !!
Har bakat till älskade lilla Arilds dop som är nu på söndag, testade som vanligt något nytt och denna gången blev det macaron-kakor.
Smaksättningen blev väl sådär men man kan alltid ta till talesättet; "det är tanken som räknas"
Fina blev dom ialla fall


Citron-smak


Rödabär/äpple-smak


Päron-smak


Blåbärs-smak

Jaja vi får väl se om dom går hem på söndag !!

Skolan är fantastiskt rolig av 5 avslutade kurser har jag lyckats få VG i fyra, är ganska stolt över mig själv faktiskt. På söndag avslutas ytterliggare en kurs som också har varit rolig så ett VG blir nog att satsa på där också har en del kvar att skriva men det ska nog gå.

På måndag börjar en stor tung kurs men nog den kursen jag ser framemot mest Sjukvård i den ingår även praktik på fyra veckor och denna kommer jag att göra uppe på Östrasjukhuset i Göteborg på akuten ååh vad jag längtar.

En liten knäckemacka sen bär det av till badet för att kramas lite med min älskade Bettan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kakorna se fantastiska ut. Mina tårtor smakar fantastiskt, men ser sådär ut!!! kram mamma

2010-04-09 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback